fredag 16. januar 2009

Jippi!

da er jeg også ferdig med alle tjuetre tingene - selv om ikke alle sitter like friskt i minnet. Jeg har flere favoritter, noen til privat bruk og noen i jobb-sammenheng. Blogging var overraskende morsomt, og noe jeg håper vi får til på vårt bibliotek. Ser også at streaming og "you-tubing" hadde noe for seg - i forhold til arrangementer, eventyrstunder, omvisning, og i undervisnings- og informasjonssammenheng. Last.fm likte jeg veldig godt, men kanskje mest til privat bruk. Del.icio.us og GoogleDocs var veldig bra, sammen med iGoogle.

Kurset har definitivt åpnet øynene for mulighetene som ligger der ute, og bare forsterket troen på at dette er det ekstremt viktig at bibliotekene tar på alvor. Så ja, jeg vil lære mer - og deltar gjerne på flere kurs!

Må også skryte litt av kursopplegget og oppfølgingen fra de ansvarlige. Veldig bra og motiverende:)

Ingen kommentarer: