fredag 16. januar 2009

Web 2.0 Awards

Pga. tidspresset har jeg nok gått litt overfladisk til verks med oppgavene, og føler at jeg ikke har fått satt meg ordentlig inn i hva alt er og hvilke muligheter det gir. Ser at Flickr, YouTube, Del.icio.us, Google Docs og Last.fm har vunnet sine kategorier, og disse er også blant mine favoritter. Tjenester jeg har lyst til å undersøke nærmere er iFood (selvfølgelig) og Lulu, og for en kompulsiv huskelisteskriver som meg så RememberTheMilk veldig nyttig ut (fra den norske kåringa). Her kan man skrive inn avtaler, handleliste osv., og og få tilsendt påminnelse via mobilen. Fiffig!

2 kommentarer:

Solgunn sa...

Rusher gjennom oppgavene nå jeg også, har skrankevakt om 30 minutter, så må gjøre meg ferdig før det!

Annelene sa...

Ja, æ SKAL bli ferdig idag tenkte æ. God helg:)